Microsoft Access

Microsoft Access to system zarządzania bazami danych (DBMS) firmy Microsoft, który służy do tworzenia, zarządzania i analizowania baz danych. Umożliwia użytkownikom przechowywanie, organizowanie oraz przetwarzanie dużych ilości danych w łatwy i intuicyjny sposób.

Główne funkcje MS Access:

  • Tworzenie baz danych – umożliwia tworzenie i projektowanie relacyjnych baz danych.
  • Tabele – pozwala na przechowywanie danych w uporządkowanej formie.
  • Kwerendy – umożliwiają filtrowanie i analizowanie danych.
  • Formularze – ułatwiają wprowadzanie i edycję danych.
  • Raporty – służą do generowania czytelnych zestawień danych.
  • Makropolecenia i VBA – pozwalają na automatyzację procesów i zwiększenie funkcjonalności bazy danych.

Access jest często używany w małych i średnich firmach, gdzie nie ma potrzeby stosowania zaawansowanych systemów bazodanowych, takich jak SQL Server czy Oracle. Współpracuje z innymi programami pakietu Microsoft Office, co ułatwia integrację danych np. z Excel czy Outlook.

Realizowane szkolenia

  • Microsoft Access – podstawowy
  • Microsoft Access – tworzenie baz danych
W celu uzyskania programu szkoleń zapraszamy do kontaktu: biuro@edukacja-it.pl